آغوشی بی بی کر 9400

آغوشی بی بی کر 94007

استفاده از آغوشی که وزن نوزاد را روی سر شانه و کمر پخش کند و به یک نقطه فشار وارد نکند. حمل نوزاد را برای شما بسیار آسان کرده و شما می توانید به راحتی به پیاده روی ، گردش، و خرید خود بپردازید. آغوشی بی بی کر 94007 یک آغوشی بسیار راحت است که می توان نوزاد را به دو حالت رو به محیط و روبه مادر قرار داد. مادران می توانند این آغوشی را از بدو تولد تا یک سالگی فرزند دلبندشان استفاده کنند. این آغوشی یک کیف کمری هم همراه خود دارد تا والدین بتوانند وسایل ضروری ولی کوچک خود را در آن گذاشته و همراه خود داشته باشند. کیفیت ساخت آن مناسب بوده و نشیمن گاه بسیار راحت و نرمی دارد. آغوشی یکی از وسایل ضروری، سبک و کم جا با کارایی بالاست که معمولا مادران یکی از آنها را دارند و تا مدت ها از آن استفاده می کنند.

مشخصات آغوشی بی بی کر94007

ابعاد:40×20×31سانتی متر

وزن:510 گرم

جنس تشک:پلی استر

رنگ و طرح:لی جیبدار مطابق عکس

دیگر توضیحات:

-دارای 2 بند

-دارای 2 موقعیت حمل کودک

-حالت اول رو به والدین از بدو تولد

- حالت دوم رو به جلو از چهارماهگی

-دارای پنل های مخصوص تهویه هوا

-کیف کمری با قابلیت جدا شدن

-قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی

-وزن بسته بندی700گرم

بيرون يا خانه؟

اول از همه فکر کنيد که بيشتر از همه کجا قصد  استفاده از آغوشي را داريد. زمانيکه  در خانه هستيد و کلي کار عقب افتاده داريد و نوزادتان هم بي قرار است يا براي پياده روي  و خريد در خيابان  و مکان هايي که امکان حمل  کالسکه وجود ندارد. با توجه به  کاربرد آغوشي  و تکرر استفاده  و با توجه به قيمت هاي مختلف آن، آغوشي را انتخاب کنيد که براي استفاده شما مناسب تر است.  مسلما اگر استفاده بيشتري داريد بهتر است با صرف هزينه بيشتر، آغوشي بهتري بخريد که طول عمر بيشتري هم داشته باشد. بهترین آغوشی  را با کيفيت عالي، با برترين برند هاي روز دنيا در فروشگاه اينترنتي ني ني وب خريداري کنيد. 

پدر يا مادر؟

در وهله ي بعد فکر کنيد چه کسي قرار است بيشتر از آغوشي استفاده کند پدر يا مادر؟ اگر فکر مي کنيد که هردو از آغوشي استفاده مي کنيد بهتر است آغوشي انتخاب کنيد که بند ها و بست هاي آن قابل تنظيم باشد و براي جثه هردوي شما مناسب باشد تا هم خودتان و هم نوزادتان احساس آرامش و آسايش کند.

مدل هاي مختلف

آغوشي هاي موجود در بازار يک حالته، 2 حالته و 3 حالته هستند. با توجه  به استفاده تان ببينيد کدام يک براي شما مناسب تر است.

  • آغوشي هاي يک حالته آنهايي هستند که براي بچه هاي بزرگتر استفاده مي شوند و تنها يک حالت دارند و آن هم روبه بيرون است، يعني نوزاد روبه بيرون قرار مي گيرد. معمولا از 6 ماهگي به بعد که گردن نوزاد سفت شده استفاده دارند.
  • آغوشي هاي 2حالته از بدو تولد قابل استفاده هستند، يک حالت  براي اوايل نوزادي و زماني که نوزاد هنوز گردن نگرفته کاربرد دارد.  در اين حالت نوزاد رو به شما قرار ميگيرد و تکه اي از آغوشي براي تحمل وزن گردن او در پشت سرش قرار مي گيرد. با بزرگتر شدن نوزاد، شما مي توانيد از حالت دوم استفاده کنيد و با تا کردن تکه جلويي نوزاد را روبه بيرون ببنديد و براي زماني مناسب است که نوزاد تحمل و کنترل وزن گردن را ياد نگرفته است.
  • آغوشي هاي 3 حالته علاوه بر 2 حالت بالا به صورت خوابيده هم در مي آيند که براي شيردهي  مناسب هستند. اما بهتر است اين حالت را امتحان کنيد تا از راحتي آن براي شير دهي اطمينان پيدا کنيد، چون  معمولا اين حالت سوم تنها جنبه تبليغات دارد.

در نهايت با توجه به سبک زندگي و مقدار استفاده اي که از آغوشي داريد و با در نظر گرفتن تمام موارد امنيتي و راحتي آغوشي را از  ميان مدل هاي  گوناگون انتخاب کنيد که  براي شما مناسب تر است و به جثه تان کمترين فشار را وارد مي کند.

 

نکات ايمني مهم در هنگام استفاده از آغوشي نوزاد

قبل از استفاده از آغوشي در موارد زير از پزشک متخصص مشورت بگيريد.

  • در صورتيکه کودکتان کمتر از 4 ماهگي است.
  • نوزاد زودتر از موعد به دنيا آمده است
  • در صورتيکه نوزاد سرما خورده و يا مشکل تنفسي دارد
  • در صورتيکه نوزاد هنگام تولد وزنش کمتر از حد طبيعي است 

در مدتي که کودک شما در آغوشي يک طرفه و يا قنداق قرار دارد مرتب اورا چک کنيد تا چيزي دورش پيچيده نباشد يا چانه اش  به سينه اش نچسبيده باشد و يا صورتش به لباس يا بدن شما فشار داده نشده باشد. همه اين موقعيت ها مي تواند ظرف چند دقيقه منجر به خفگي بچه شوند. در آغوشي يک طرفه مدام چک کنيد که هم شما و هم بچه بتوانيد صورت همديگر را ببينيد، حتي در حالت شيردهي هم صورت بچه بايد قابل ديدن باشد. 

براي خريد يک آغوشي نوزاد مناسب به فروشگاه اينترنتي ني ني وب مراجعه کنيد. سيسموني نوزاد ني ني وب بزرگترين توليد کننده سيسموني نوزاد در ايران مي باشد.



تاريخ : چهارشنبه 28 آبان 1399 | 22:32 | نویسنده : نازنین عمرایی |